بیمهبازار و کلاسینو جذابترین ویدیوهای تبلیغاتی مهر و آبان پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس شدند – دیام برد
[ad_1]
پلتفرم Peacock، یکی از زیرمجموعه های آژانس Fastclick که بستری برای انتشار ویدیوهای تبلیغاتی است، به هیئت DM اعلام کرد که کدام ویدیوها در دو ماه گذشته جذاب ترین بوده اند.
نرخ تعامل بر اساس شاخص پخش کامل ویدیو و نرخ CTR به دست میآید. مجموع این دو معیار، تقسیم بر تعداد کل بازدیدهای آگهی، ضریب جذب را به دست میدهد که مشخص میکند کدام ویدیوهای تبلیغاتی بیشترین تأثیر و تبدیل را در آن دوره زمانی داشتهاند.
ویدیوهایی که بالاترین نرخ تعامل را دارند
این ویدیوها در 2 ماه گذشته در پلتفرم تبلیغات ویدیویی Peacock رتبه بندی شده اند:
تبلیغات بازار بازار و بیمه کلاسینو
این ویدیوها تبلیغات با نرخ جذابیت 12 درصد، بیشترین توجه را در میان آنها دارد ویدیوها آنها دریافت کردند
آگهی سلام، ما یکی هستیم و اسنپی
ویدیوها We Are One، Snappy و Hello با 11% جذابیت در رتبه های بعدی این لیست قرار دارند.
تبلیغات Ezki، اسنپ شاپ و به روز رسانی محصولات
ویدیوها تبلیغات اسنپ شاپ، بهروز کالا و ازکی با 10 درصد جذابیت در رتبه های بعدی این لیست قرار دارند.
آگهی سیباپ، لاماری، کارگزاری مفید و بیمه دات کام
و بعد از آنها فیلم های Lamari بیمه دات کام کارگزاری مفید و اپلیکیشن اپل با نرخ جذابیت 9 درصد در انتهای این لیست قرار دارد.
[ad_2]