گزارش عملکرد ۱۴۰۲ سوپرمارکت اسنپ منتشر شد؛ ۲۸۰ میلیون قلم کالا در سبد خرید کاربران
[ad_1]
گزارش عملکرد سوپرمارکت اسنپ در سه فصل به بررسی عملکرد فروشنده، رفتار مصرف کننده و استراتژی ها برای فروش بیشتر در پلت فرم سوپرمارکت اسنپ می پردازد.
به گزارش سوپرمارکت اسنپ، تاکنون بیش از 5 هزار فروشگاه در 31 استان کشور با این بستر همکاری داشته اند و در نتیجه این همکاری بیش از 7 میلیون کاربر حداقل یک بار از خدمات آنلاین فروش کالاهای سوپرمارکتی بهره مند شده اند. .
از نیمه دوم سال 1401 دو سرویس اسنپ اکسپرس (سفارش آنلاین از سوپرمارکت های محلی و زنجیره ای) و اسنپ مارکت (سفارش آنلاین از فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار) تحت عنوان سوپرمارکت اسنپ با هم متحد شدند و نتیجه این هم افزایی ایجاد یک کیفیت بالاتر خدمات برای کاربران این پلتفرم.
در سال 1402، تنها یک سال پس از این ادغام، فروشگاه های شریک اسنپ سوپرمارکت رکوردها و دستاوردهای قابل توجه و گاه شگفت انگیزی را در این سال به ثبت رساندند:
ساعت 19:00 ساعت 11 بهمن 1402، فروشگاه های همکار اسنپ سوپرمارکت توانستند با موفقیت 80000 کالا را از سوپرمارکت جمع آوری و ارسال کنند. برای ارسال این میزان کالا به همکاری 10 هزار پیک موتوری نیاز بود.
[ad_2]