اپلیکیشن لینکدین از این پس با بازیهای مختلف کاربران را سرگرم میکند
[ad_1]
شاید کمی دور از انتظار باشد که LinkedIn، یک شبکه اجتماعی فعال در تجارت و جستجوی شغل، قدم به دنیای بازی بگذارد. اما این موضوع اخیرا محقق شده و کاربران می توانند 3 بازی مختلف را از طریق اپلیکیشن های موبایل یا دسکتاپ امتحان کنند. البته تجربه بازی های مورد بحث محدودیت هایی دارد که می تواند به جذابیت بیشتر آنها برای کاربران کمک کند.
معرفی بازی های لینکدین ساده اما جذاب
قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که هر یک از 3 بازی جدید لینکدین فقط یک بار در روز قابل آزمایش هستند. پس از تکمیل شیفت روز، کاربر می تواند آمار خود را مشاهده کند. همچنین اطلاعاتی در مورد سایر کاربران و بازیکنان برتر به همراه افرادی که همان بازی را در شبکه دوستان شما امتحان کرده اند را نشان می دهد. بازی های اضافه شده جدید به این برنامه شبکه اجتماعی در قسمت شبکه من در گوشی های موبایل و تبلت موجود است. برای دسترسی به آنها در نسخه دسکتاپ به غیر از قسمت ذکر شده می توانید از قسمت LinkedIn News نیز استفاده کنید.
Pinpoint یکی از بازی هایی است که کاربران می توانند در اپلیکیشن لینکدین و نسخه وب آن را تجربه کنند و دارای 5 کلمه از دسته های مختلف است. وظیفه بازیکن این است که بتواند دسته بندی هر کلمه را به درستی تشخیص دهد. با گذشت زمان، کلمات بیشتری ظاهر می شوند و هدف حدس زدن دسته بندی های صحیح در کوتاه ترین زمان ممکن است.
در بازی Crossclimb ابتدا یک کلمه در اختیار کاربر قرار می گیرد و سپس باید از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنند. سپس کاربر باید کلمات جدید را مرتب کند که هر کدام تنها با یک حرف با کلمه قبلی تفاوت دارند. قرار دادن کلمات به ترتیب صحیح سرنخ هایی از کلمه آخر می دهد. آخرین و شاید جالب ترین بازی Queens نام دارد که یک جدول سودوکو بدون اعداد به حساب می آید. کاربر باید کاشی ها را به گونه ای مرتب کند که کاشی سرویس در کنار کاشی دیگری نباشد و در هر سطر یا ستون فقط یک کاشی سرویس وجود داشته باشد.
تصمیم لینکدین برای اضافه کردن بازی های سبک پازل به برنامه و نسخه وب خود دور از ذهن نیست. زیرا بسیاری از پلتفرم ها نتوانستند کاربران را برای مدت طولانی در برنامه های خود نگه دارند. این مشکل منجر به کاهش شدید درآمد تبلیغاتی آنها شد. افزودن بخش جداگانه ای که به بازی تعلق دارد نه تنها می تواند به کاربران برای سرگرمی کمک کند، بلکه می تواند رویکرد جدیدی را برای جذب کاربران در اختیار شرکت ها قرار دهد.
به عنوان مثال، شما می توانید آمار در مورد بازی های منتشر شده در سایت مجله نیویورک تایمز، اشاره شد که در سال گذشته بیش از 8 میلیارد بازی انجام شده است که نیمی از آن بازی محبوب wordle متعلق به؛ بازی ای که انتشارات مذکور در سال 2022 با پرداخت هزینه نسبتاً قابل توجهی خریداری کرد. نیویورک تایمز اشتراکی را برای دسترسی به همه بازیهایش میفروشد و یک بسته کامل اما گرانتر برای دسترسی به بازیها همراه با محتوای غیر رایگان دارد. ظاهرا لینکدین در حال حاضر قصد ندارد از کاربران خود برای حق اشتراک برای دسترسی به بازی ها هزینه بگیرد و آنها را به صورت رایگان برای افرادی که حساب کاربری در آن پلتفرم دارند در دسترس قرار می دهد.
[ad_2]