اسنپپی در پی بروز برخی اختلالات در کمپین «جمعهی پرتخفیف» خود اطلاعیه منتشر کرد – دیام برد
[ad_1]
در پی قطع شدن این پلتفرم در روز جمعه ۱۸ آذر، روابط عمومی اسنپی با انتشار اطلاعیه ای در کمپین «جمعه تخفیف» اعلام کرد که این پلتفرم رفع شده و مجددا در دسترس کاربران قرار گرفته است.
روابط عمومی این گروه این قطعی را اینگونه توضیح داد: «SnapP ماه ها پیش با ارتقای زیرساخت خود، آمادگی فنی را برای میزبانی کاربران در کمپین جمعه فروش فراهم کرد. اما متاسفانه در ساعات اولیه روز جمعه 18 فروردین ماه به دلیل ترافیک شدید کاربران، پلتفرم اسنپ پی به مدت یک ساعت و 13 دقیقه از کار افتاد. با رفع اختلال، Snappy در وضعیت پایداری قرار داشت و روند سرویس تا پایان روز ثابت ماند.
در کمپین فروش جمعه اسنپی، بیش از 3000 فروشگاه آنلاین و آفلاین بیش از یک میلیون محصول را عرضه کردند. همانطور که برنامه ریزی شده بود، اکثر فروشگاه ها خدمات پایداری در روز جمعه داشتند و تنها کمتر از 20 فروشگاه دچار اختلال شدند. همچنین تمامی محصولات تخفیف ویژه در بازه های زمانی اعلام شده در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت که تنها 5 کالا از 400 کالای تخفیف ویژه در زمان اعلام شده به دلیل اختلال در زیرساخت های فنی فروشنده موجود نبود. این محصولات در روز شنبه 19 فروردین ماه در صفحه اصلی اسنپی منتشر می شود.
[ad_2]